Du, du e du e för fin!

Jag har bytt design på min blogg som ni kanske ser.. blev ganska nöjd faktikt :D
Men det spelar ingen roll vad jag gör för inget kan ju bli dåligt om det har med mcfly att göra ; )

Idag var jag med min kära vän Långis på hennes skola. Jag var med på mattelektionen och fick äntligen träffa den omtalade GLORIA! :D Hon var.. ja vad ska man säga? Speciell.. Jag säger bara; KARAMBA! :D
Jag och Långis var duktiga att räkna matte, även om hon bara gjorde fyra tal.. men jag tycker vi var duktiga ändå! Fick ju lite hjälp av herrarna bredvid ; ) Efter matten var det dags för lunch och vad ska man säga, hedbergskas matsal? Nu är ju jag väldigt bortskämd med att få äta på Åhlens och därmed får välja på fem maträtter och sitta i lugn och ro. Det kan jag säga är en fördel med att inte gå på hedbergska. Jag hörde knappt vad långis sa, och hon satt mittemot mig :D Men maten var bra, klyftpotatis och nåt köttliknade. Vi var lite tveksamma först men Hans sa att det var gott och vi litade på honom. Och klyftpotatis går ju alltid ner!

När klockan började närma sig kvart i tolv begav jag mig till METG, min kära skola.. Jag älskar torsdagar för då börjar vi klockan tolv vilket inte är så tokigt. Men sen när jag kom till skolan visade det sig att vi inte började alls, eller vad man ska säga. Vi hade inga lektioner för läraren var sjuk. Jahapp tänkte jag, vad gör jag då då? Då stötte jag på Linn och vi bestämde oss för att vara på skolan och "plugga". Och gud vad vi pluggade! Eller hur Linn? :D Vi var i alla fall väldigt bra på att sjunga! Jag tor vi spelade magnus uggla hundra gånger, om inte mer :D Jag tycker liite synd om dom andra som satt i klassrummet, men lite får dom tåla!
"Du, du e du e för fin! Du e du e, du är för fin för så fula killar, varför ska du kasta pärlor åt svin"...

Efter ett tag, vid två tiden ungefär, kom Sandy förbi och vi satt och samtalde med Emma, Björn, Rickard, Bella och Calle. Sandy hade beställt klipptid halv två, jag tror vi gick från skolan fem över halv :O I vilket fall så satt jag där med Sandy ett tag medan hennes hår blev färgat grönt och blått. Bella och rickard kom förbi, bella gick och rickard och jag stannade ytterliagre ett tag. Lollo ringde senare och ville att rickard skulle träffa Timmy och jag följde med. Det blev ett kort möte, men trevligt var det. Tillbaka till frissan, pratade lite till med Sandy och sedan gick jag och broder hem i vintermörkret.

Detta var min dag, senare blir det träning och kanske lite plugg.. men bara kankse ; )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0