En enda röra

Jahapp!
Här sitter man då, ensam iköket och käkar. Mamma jobbar ikväll och rickard sitter som fastklistrad vid dataskärmen. Så middag med sällskap verkade lite smått omöjligt ikväll. Jag äter något ur frysen, nämligen korvstroganoff. Ser ut som barnmat men smakar ganska bra. Oj nu kom mamma! Är klockan redan så mycket? Man kanske får lite sällskap då i alla fall : )

Sen måste jag kila iväg en snabbis till Långis för att låna ett par skor. För imorgon ska jag jobba, hela dagen! Och då är det viktigt med bekväma skor. Jag ska nämligen jobba på julgalan, den ni! Fick jobbet av Carro, och det är väl bara att tacka och ta emot antar jag. Så länge det gäller pengar går allt för mig :D eller ja, nästan allt.. Jag skulle ju inte prostituera mig direkt, som Linn och John funderade starkt på idag! Dom hade sett något inslag om en "manshora" på nyheterna och enligt John hade han känat 80 000 i månaden när det gick som bäst, och det är ju bra med pengar i och för sig! Men jag tror ändå inte att jag skulle göra det. Och jag tror inte att Linn och John var så seriösa heller för den delen. Men bra med pengar är det ju. Och Linn, du var jättefin i din gula klänning/tröja idag! Allvarligt, du var det! : )

Nej, nu ska jag äta upp resten av den här röran, sen bär det iväg till Långa benet! Vi får se om jag lyckas hitta några skor. Men det är nog ganska troligt, av vad jag hörde verkade hon ha en del. (speciellt om man jämför med mig!)


Dom här lär ju aldrig ska hamna i sopkorgen i alla fall! :D

Kommentarer
Postat av: Patricia Klinteberg

Jag behöver julklappstips! Något som kostar 50 kr, som passar åldersgruppen 14-60 år. Ska vara något roligt, eller liknande.

Har du några förslag får du jättegärna lämna dem till mig!

Kram. ♥

2007-11-23 @ 20:30:48
URL: http://classiiic.blogg.se
Postat av: S

Hej. Snygg header du har i din blogg!!! jättefin ju. Ha en fortsatt trevlig Fredag-kväll.

2007-11-23 @ 20:31:57
URL: http://suneeta.blogg.se
Postat av: Sandypänady

:)
HHAHAHHAHA :'D
släääääääääääng INTE skorna!!!:| :o

2007-11-23 @ 20:57:25
URL: http://www.happysandygirl.blogg.se
Postat av: Mildaa

Slänger aldrig skorna Sandy! :D
Och tack för kommentaren om min header, blev jätteglad! :D
Patricia, jag ska fundera på det. godis är ju alltid något som funkar, men kanske inte så kul..

2007-11-23 @ 21:10:50
Postat av: linn

men shut uuuup! jag såg ut som en.. ja du vet ;) menmen, jag vet att i dina ögon är jag jämt fin :) HAHAHHAHAHAHA ;D

2007-11-24 @ 16:33:31
Postat av: Mildaa

SJÄLVKLART LINNIE LILLA! ;D

2007-11-26 @ 22:27:20
URL: http://mildaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0