Förlåt...

Igår var jag inte på mitt rätta humör. Jag var väldigt trött efter tre dagars handbollsspelande, det var måndag, det var plugg och jaa... Jag vill bara be om ursäkt till min kära familj för att jag var lite ja, men ni vet. Men allt kan inte vara på topp jämt, så är livet. Nu är det en ny dag och nya tag! Idag känns allt mycket  bättre och inte alls lika jobbigt längre. Man ska väl antagligen inte ha för höga krav på sig själv. Just nu sitter jag och gör religion, för Emma och jag har ju bestämt oss för att starta vårt nya pluggiga liv : ) och det går jättebra om jag ska vara ärlig! Nu ska vi ju inte ta ut vinsten i förväg så att säga, men just nu känns det bra i alla fall. Och jag har tänt ljus och det är mys! Lyssnar dessutom på en massa myslåtar som för en att må sådär, ja.. mys : )

Och idag vill jag dessutom hissa flaggan för två personer. Eller den ena är en hund ; ) Först och främst Texas, som fyller fyra år idag, fyra år! Att tiden kan gå så fort! I vilket fall så stekte mamma köttbullar och han fick sitta vid bordet och äta middag med oss :D Jag vill bara säga att detta inte händer ofta! Men grattis till honom i alla fall : )

Den andra personen är Linn. Framförallt för att hon hissade flaggan för mig :D men även bara för att hon finns i min klass! Utan henne vore det inte värt att gå till skolan. Du livar upp min dag Linn ska du veta! Så därför vill jag hissa flaggan för dig, tack för att du finns!

Nu ska jag återgå till mitt pluggande, hör ni vad duktig jag är :D
Jag säger bara, på återseende!

                                                   

Kommentarer
Postat av: Emma

vad mysigt med texas vid bordet, och ljus och grejjer :D och det går framåt med mitt pluggande, lite granna i alla fall :D thihi :) DESSUTOM, så har jag också börjat blogga, bara för att det känns så bra att göra det :D haha

2007-11-20 @ 19:44:14
URL: http://emmapemmis.blogg.se
Postat av: sandy

värsta mysigt du ser ut att ha :o
och fy vad jag saknar dig
saknarsaknarsaknarsaknarsaknarsaknarsaknar en jätte herransa massa :o
jag fick världens absitens efter dig nu :| :o

2007-11-20 @ 21:19:38
Postat av: Mildaa

haha duktig du är emma :D
Och, sandy jag saknar saknar saknar dig med!! vi har liksom inte hittat på nåt på så länge nu och det känns bara bajs! jag, jag vet inte vad jag ska säga nu riktigt och.. ja missar dig iaf!

2007-11-20 @ 21:36:14
Postat av: linn

haha naaw :D jag vill också ha en hund och fira sådär roligit! nu är jag avis :( ses imorgon på skolan darlingo :D

2007-11-20 @ 22:11:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0