Ingen kommer börja på vår skola!

Jahapp! det var den fredagen.. Idag har jag då varit ambasadör med min kära vän Linn! Och med ambasadör menar jag guide, alltså att visa runt alla nior på vår underbara skola, för er som inte visste vad det betyder. Men det hoppas jag att ni gjorde. I vilket fall så var Höglunda här idag och gud vad kul det var! (inte).. Jag kan säga så här; ingen kommer börja på vår skola! Alla verkar tycka att det här är den sämsta skolan som finns, och att John Bauer är mycket bättre, som en kille sa! I vilket fall så bryr jag mig inte.. Jag vill ändå inte att dom ska börja här! Jag vet faktiskt inte vad jag vill ha för folk på den här skolan. Jag tycker att det är bra som det är nu. Fast jag vill ju ändå ha mer folk hit. Äh! Jag vet inte, skit samma! Linn sa i alla fall till råga på allt; "Hoppas vi ses till våren". Synd bara att det är på hösten man börjar skolan, och inte på våren! :D Du är så klockren ibland Linn <3

Nu ska väl jag gå och städa eller nåt, efter alla nior som stökat ner!
För att förvarna så kanske Sandy kommer och spökar, bara så ni vet ; )

Muahahaha, Sandy här! :D Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva och berätta men iaf :D
Jag kan berätta lite om Helena, för ni kanske borde få veta lite mer om hennne!
Damdidam. Helena Pettersson är då en 16 årig liten flicka som är blond. Vilket kan märkas på hennes uttryck och sånt, men ... Okej, det är kanske inte riktigt så! Men iallafall.
Hon är superduperjättejättejättejättejätte sötig, underbarig och hon är en av min bästbästigaste vän. :V Och, mja!
NU kommer läraren och vill att vi ska försvinna.
NU ska vi på kebabcity och käka! :V SLÅ DEN NI!
PLUS, att min pappa är snäll... det vill säkert alla Helenas bloggläsare veta. Men iallafall.

TENTACKELHALSISEN + TENTACKELHALSISEN = FOREVER!

Kommentarer
Postat av: emmapemma :D

haha, jag tror inte heller att nån kommer att börja hos alla, alla bara säger att det verkar tråkigt, men vadå :O vi har väl inte tråkigt? :O äh, jag fattar ingenting :/

2007-11-16 @ 21:50:32
Postat av: Mildaa

Nej vi har ju askul! :D METG ftw! ^^,

2007-11-18 @ 13:45:45
Postat av: Rickard

Möhahaua, ingen söker till ME ;'/ haha. och ja oja, sandys papa är mycket snäll :V

2007-11-18 @ 20:59:54
Postat av: Nyfiken

På vilket sätt är skolan underbart mer än att du har underbara vänner? =)

2007-11-21 @ 11:39:04
Postat av: Mildaa

nyfiken, underbar är att ta i, jag var något ironisk.. men jag gillar skolan för den är personlig! :)

2007-11-21 @ 19:31:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0