Jahapp..

Då har man skaffat blogg då.. det är ju alltid trevligt :D

Då är det väl meningen att jag ska berätta vad jag tänker skriva om i den här bloggen.. men det tänker jag inte göra, utan det får ni ta reda på själva genom att läsa den : ) Om ni gillar den är upp till er, jag kommer ju inte tvinga er till att läsa direkt.. ; )

Jag kan bara förvarna att jag kanske inte kommer skriva så där värst mycket eftersom jag skriver när jag känner för det, vilket bara blir lite då och då...

Förretsen! Milda är jag, även kallad Helda ; )

image2

Kommentarer
Postat av: linn

SNYGGINGEN MIN VA :D nu blir jag stolt över dig, att du joinar mig på blogg.se och allt :D puss påre classmate :D

2007-11-13 @ 18:15:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0