Skolaaaa...

Nu är engelskan slut och jag kan äntligen skriva några rader : ) vi har fått en ny engelska- och samhällsvikarie, (Klas) och han har stått bakom mig och linn hela lektionen typ.. så det har varit lite svårt att göra något annat än just engelska.. dessutom var jag redan klar och då hade jag gärna föredragit att göra något annant, men inte då..

Idag skulle vi ha slutat halv fem, men så blidde det inte. Enligt mina kontakter (Karina ) kommer vi få gå hem på datan!!! :D TACK Karina för din insiderinformation som du ständigt uppdaterar mig med :D så detta betyder att vi kommer sluta runt halv två! :D plötsligt känns allt mycket bättre!

Fick precis reda på att vi inte har någon samhällslektion för massa skolor har studiebesök här och då utgår alla lektioner som vi har under den tiden. Så vi ska nu förekomma med så gott föredömme som möjligt och visa hur bra vår skola är! detta betyder hål fram till lunch. TREVLIGT VÄRRE! :|

Senare blir det träning, utan tränare.. och vi ska göra nån gruppövning på egen hand. Vi får ju se hur det går..
Men det brukar vi faktiskt vara duktiga på (inte).

Kvällen tänker jag spendera enbart med underbara Grey's! Längtar : )

Kommentarer
Postat av: Karina T

Hahahaa, varsågod^^ Vill också ha sådan dyrbar info, aknske nästa
år kommer det?^^ hahaha, då ni får något innan oss:P

2007-11-23 @ 00:10:21
URL: http://kto.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0