A very sunny day

Jag måste bara berätta hur otroligt glad jag är! Idag har varit bästa dagen på länge, även fast vi hade religionsprov och jag skrev att sabbaten var fastan istället för vilodagen. Men vad gör det när solen skiner som den gjort idag? :D Det är så underbart varmt och jag vill bara ta cyklen och cykla nånstans. Men jag har ingen att cykla med och mitt hår är blött, men annars hade jag lugnt dragit fram cykeln!

Lunchen spenderade vi med att sola oss lite på torget. Det var fett soft! Dessutom åt jag årets första mjukglass med linniepinne :D Efter jag stått och glassat lite på en sidan av torget masade jag mig över till andra och vips, där stod den en massa naturare och mös :D Vi småpratade en massa, jag hälsade på en person som jag TRODDE Sunna kände men så visade det sig att jag hade helt fel och det hela blev lite pinsamt. Men jag repade mig :V Efter en lååång stunds solande begav vi oss till skolan för prov. Och ja, det gick sådär.. eller ärligt så vet jag inte hur det gick men jag bryr mig inte så mycket just för tillfället :D

Efter mentortiden (som linnie sov på, av vad jag hört i efterhand ;D) så drog jag och lillstrumpa (bror) till Halda för fotning. Jag kan bara säga så här, det kändes nästan som att jag var känd för en sekund. Så många blickar har jag nog inte fått riktat mot mig sen jag döptes, eller nåt. Men ärligt talat så var det skitkul! :D Ja, jag kanske ska nämna att vi var clowner :D och jaa, vi gick på storgatan xD Grymt kul var det!

Här kommer lite bilder från dagen: Bild1, jag och linnie käkar glass. Bild2, Jag och sötemma (jenna och sunnifer vill ju inte vara med på bild!!) Bild3, Matiiilda and the famous LEAF :D Bild4, Snyggisarna! Bild5, Me and my goodie icecream! Bild6, Systeryster och lillsrumpa i clownutstyrsel. Bild7, The one and only..... MILDAA!


Kommentarer
Postat av: clarii

Åh vad härligt! Ni känns vääldigt långt bort, vi har supermycket snö kvar!:O Och du har fått väldigt långt hår!
Vilka söta clowner, haha!:D

2008-04-16 @ 20:39:18
URL: http://clarii.blogg.se
Postat av: sandy

ÅÅH, VÄRSTA MYYYYSGT! !!!! :') :*
:o
hahahah

2008-04-16 @ 21:15:51
URL: http://happysandygirl.blogg.se
Postat av: sandy

helvete att mina kommentarer aldrig kommer fram! !

2008-04-16 @ 21:16:16
URL: http://happysandygirl.blogg.se
Postat av: Viktoria

FAN VAD CHILL HELDA
:D
VILL OCKSÅ HA GLASS! :d

2008-04-17 @ 16:42:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0