Amen tjaaaaaaaa!

Jag kom just på en grej.. Vi på METG, våran schoolyard, det är ju typ torget :D Fan vad soft, vi äger typ torget. Eller mja, inte äger, men vi kan säga så! :D Sen nu dom senaste dagarna har jag gått och blivit lite smått galen i 99 luftballongs. Och jaa jag vet, det är en asgammal låt och bla bla bla men det bryr jag mig inte ett skit om för den diggar ändå allas rumpor, MOHAHAHA :D Speciellt när synten drar igång, då jävlar är den på sina bästa noter! Jag vet inte riktigt vad jag snackar om nu men, bra är den i alla fall!

HAHAHAHA värsta gamvideon :'D Störtsköööön ju!

Kommentarer
Postat av: Kickan

Det är ju tyska !

2008-04-18 @ 15:52:53
URL: http://kinko.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0