Dagens

Dagens humör: Har nog varit rätt så glad idag :V
Dagens borde: plugga ><
Dagens frisyr: utsläppt, hårspännen på eftermiddan
Dagens klädsel: Jeans, t-shirt och tysklandkoftan.. min favvo ^^
Dagens planer: Skolan, plugga, nordic, sandy som inte blev av :'(
Dagens vill ha: TID
Dagens längtan: Kärlek, sommar, håkan, mando och arken.. sandy fick mig att bli lite musikhysterisk :'D
Dagens beroende: Musik
Dagens tråkigaste: det kalla vädret
Dagens person/-er: Linn Estefors och Viktoria Möller
Dagens irritation: Det fanns en del..
Dagens händelse: har inte hänt nåt som är värt att ta upp.. möjligt vis att långis och jag tävlade i skinkläggning :'D
Dagens låt: Oj att den frågan skulle vara så svår :| hmm.. Hurricane Gilbert :V
Dagens vän: Vikitoria, observera i:et ;D
Dagens onyttiga: Mcflurry 8)
Dagens dryck: Påskmust
Dagens middag: fläskfilégryta med ris :V
Dagens bästa: Håkan Hellström
Dagens sämsta: Att jag inte fick träffa sandy :'(
Dagens babe: Isabelle Andersson

Kommentarer
Postat av: sandy

jag ville träffa dig! jag VILL träffa dig! nununu!

2008-04-04 @ 22:10:20
URL: http://happysandygirl.blogg.se
Postat av: Anonym

åh:D dagens babe, tack snyggo :D du är för härlig du!

2008-04-05 @ 13:48:58
URL: http://beeellls.blogg.se
Postat av: Bladet

Jag knycker :)

2008-04-06 @ 15:44:27
Postat av: Anonym

svar: haha det är sant, det är ju skamligt :o fast man ska inte mäta sig med henne eftersom hon har varit i thailand:o men jag har aldrig varit med om att någon har blivit så brun ändå, haha!

2008-04-07 @ 14:39:51
URL: http://beeellls.blogg.se
Postat av: viktoria

ÅÅÅÅH BLEV JAG
OCH LINN DAGENS PERSONER :D:D
VAD GULLIGT AV DIG HELDA

2008-04-11 @ 13:42:54
Postat av: viktoria

ja, alltså jag vann ju över dig höhö* du drog ju för att du itne pallade pressen när jag höll på att vinna ^^
haha ;D
Snyggisch

2008-04-11 @ 13:44:13
Postat av: viktoria

p.s JAG BLEV DAGENS VÄN OCKSÅ :')

2008-04-11 @ 13:44:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0