Glass i stora lass!

Hejsan svejsan! I dag har det varit asvarmt, och då menar jag verkligen asvarmt. Man svettades ju till och med, i alla fall i solen. Jag bara tackar och bockar kan jag säga, mer sol skadar absolut inte! Jag har inget speciellt viktigt att säga er alla så därför tänkte jag att ni kunde få njuta av lite bilder. Här kommer lite pictures från i måndags när geeksen käkade glass på skönsmon. Det var fett nice! :D

Bild1. Glass som sagt, sandy dissade och tog en daJm Bild2. Efter ett tag upptäckte lollo att glassen matchade med min klänning, mycket intressant jag vet 8) Bild3. Jag och Sandy njuter av glassen. Iaf jag, sandy ser mer ut att antasta sin glass :'D Bild4. Geek 1 och 2 :D Bild5. Tentackelhalsisarna, själv ser man ut som om man precis blivit plastikopererad, det är ju nice! Bild6. HAHAH bara dom snyggaste kom med 8) Bild7. Okej, hela gänget. Som för övrigt aldrig kan bli snygga på bild :') Bild8. Solen sken = mysigt! Bild9. Sen blev det lite gungning, trevlans! Bild10. Och ännu mera gungning!
Nu blir det inga mer bilder, ni skulle nog inte orka mer... Det var i alla fall en väldigt trevlig kväll, det måste göras om! :D



Detta var allt för mig. Tjing pling! // Me myself and I

Kommentarer
Postat av: sandy

fan vad snygga vi äääär :') HAHAHA :D :* :O
haha nejmen, jag tycker om oss som sagT!

2008-04-23 @ 20:18:05
URL: http://happysandygirl.blogg.se
Postat av: kickan

Ni var där jah bodde era muppar :O

2008-04-24 @ 14:35:00
URL: http://kinko.blogg.se
Postat av: Rickard

^^

2008-04-25 @ 20:24:12
URL: http://mugglarnisse.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0