I'm such a bad updater!

Nu kom mamma in med kaffe och bullar. Det var en ovanlig syn måste jag säga! Vi är inte direkt "fika-familjen" så att säga :D Men lite bullar är aldrig fel! Idag gick vi två timmar extra endast för att göra netionella.. YEPEEE YAAAY! Men bara för det så fick vi kompensationsledigt imorgon så vi slipper gå till skolan. Och nej, vi är inte lediga imorgon som ALLA ANDRA skolor. Våran superskola ger inte ut ledigt i onödan inte! Nej nej!

Imorgon är det sista och ärligt talat så känns det som första. MEN JAG KLAGAR ABSOLUT INTE! Jag är rent ut sagt överlycklig över att det är maj. Ett steg närmare sommaren (och för att inte glömma, min födelsedag 8) Det blir lite grillning imorgon då, vet inte riktigt vilka vi blir än. Sen drar vi väl vidare :V Idag var det ju tänkt att jag skulle springa med Kickan, men vad hände med det? :O Kickan, hör du mig? Jag ropar liksom på hjälp nu :|

Aja, nu ska jag dra vidare, till nästa bulle 8)
Gott nytt år, glad påsk, god jul, glad alla hjärtansdag,
GLAD(!?) SISTA APRIL!
(imorgon då)

image150
// Me myself and I

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0