Saturday night

image149Idag så drog geeksen plus Kickan till vårmässan för att undersöka :D Vi strosade runt lite, tog ballonger, åt lite, kollade på modevisning, strosade runt lite mer, bytte bakgrundsbilder på mobiler :'D och jaa, massa mer! Det var nice. Sen drog vi till bussen som vi nästan höll på att missa. Det blev ett himla drama där. Lollo tappade mobilen och vi tänkte, nu är det kört! Men vi gav inte upp och sprang sen som vi aldrig gjort förr. Så hela historien slutade lyckligt och vi slapp gå hem :V

När jag och broder väl kom innan för dörren var det bara Kickans och Rickards andra ballong som överlevt så vi bekyddade dom tappert. Runt åtta drog vi bort mot skönsmon för att möta upp Sandy och Kickan igen, sen gick vi på konsum och handlade godis. Mmm, det gillar vi! Later mötte vi även upp Lolls och sen cyklade/gick vi hem till oss. Kvällen spenderades enbart med tv-spel och det var faktiskt skitkul! Vi spelade Mario-gokart och pokemon :') Nostalgispelen typ :D Det var väldans trevligt. Och däremellan lyckades vi klämma in lite helium också! Kvällen var i alla fall väldigt lyckad och dagen lika så :D Tack för en trevlig lördag mina vänner! Imorgon ska jag kanske köpa en cykel, men bara kanske...

Kom ihåg, simma lugnt! // Me myself and I

Kommentarer
Postat av: sandy

underbart mysig dag /&och kväll

2008-04-27 @ 01:20:27
URL: http://happysandygirl.blogg.se
Postat av: sandy

sen skrev jag också:

2008-04-27 @ 01:21:16
URL: http://happysandygirl.blogg.se
Postat av: sandy

MEN CP! :| jag ger upp. Jag kan ta din mammas cykel iaf 8-)

2008-04-27 @ 01:21:36
URL: http://happysandygirl.blogg.se
Postat av: Madde

Jag såg er på modevisningen mohahaha! xD

2008-04-27 @ 14:22:24
Postat av: kickan

det var mys ! Lycka till med cykelköpet idag käraste Helda :) vi måste ha en cykel piknick någon dag här framöver eller va sägs ?

2008-04-27 @ 14:47:25
URL: http://kinko.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0