Not just a few days!

Om detta hade varit en vanlig dag hade jag glatt kunna tänka, YAAAAAY det är bara 97 dagar kvar tills Harry Potter och halvblodsprinsen släpps. Men tydligen ska det här inte få vara en bara-97-dagar-kvar-till-premiären- dag! Warner Brothers har nämligen beslutat att flytta fram premiären till 17 juli, NÄSTA ÅR!! Det är 335 dagar dit och inte 97! TREHUNDRATRETTIOFEM DAGAR! Jag är fett besviken, dom kan inte göra så här. Tänk hur länge alla fans har väntat. Teaser-trailern har ju till och med kommit ut. Jag säger bara en sak, tänk på fansen och inte på pengarna! Dålig stil WB!

// Ett grymt besviket fan...

Kommentarer
Postat av: sandy

det är så jäkla dåligt! helt makalöst värdelöst faktiskt! :'(

2008-08-15 @ 17:31:41
URL: http://happysandygirl.blogg.se/
Postat av: isabelle

är grymt besviken jag med :/

2008-08-16 @ 18:28:58
URL: http://beeellls.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0