Lets go into Twilight!


"Jag lovar och svär att härmed icke läsa ur någon bok, på någon sida, på något alls som har med framtiden i bokserien av Stephanie Meyer att göra!"

Nu har jag endast ett kapitel kvar i Twlight och det svider i hjärtat! Jag har verkigen försökt att dra ut på det då jag inte vill att den ska ta slut men det går ju bara inte. Den är för bra helt enkelt. Jag och sandy är lite smått oroliga inför vad som kommer hända i kommande böcker även fast vi råkat läst lite om det redan :') Just därför har vi slutit en pakt och bestämt oss för att ta det som det kommer, se ovan. Nu gäller det bara att hålla den!
Hp

Kommentarer
Postat av: kickan

Alltså jag älskar den där bilden! älskar alla dina bilder på dom, förstår inte vart du får tag på dom alltså :O jag har kommit jätte långt i andra boken nu!! super bra

2008-12-02 @ 14:02:03
URL: http://kinko.blogg.se/
Postat av: th<3

hahahha paktpaktpakt fo the win :D hahha. ååh, jag älskar denna bild :') <3

2008-12-02 @ 21:06:18
URL: http://happysandygirl.blogg.se/
Postat av: th<3

hahahha paktpaktpaktpakt :D ÅÅH. :D hihi. vi är duktiga vi! och mums, vad jag tycker om denna bild :') den är så finnnn! :D <3

2008-12-02 @ 21:07:34
URL: http://happysandygirl.blogg.se/
Postat av: clara

Jag vet den är så himla braa!:D Jag är läst ettan och tvåan och ska snart sätta tänderna i trean...:D

2008-12-03 @ 21:19:35
Postat av: clara

vilken ordvits! "sätta tänderna" i trean, passar ju perfekt i sammanhanget:D haha... och jag har läst ut den nu men måste vänta till jul på fyran....:(

2008-12-06 @ 15:08:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0