All the work, work!

Handboll i övik igår då. Vi vann mot KB men förlorade mot Härnösand. Vi spelade typ skit första halvlek så det var inte så konstigt att vi förlorade. Men vi tar dom nästa gång, hoppas jag. Sen på kvällen kom pappersgänget hit, plus sandy och lollo (och minus matilda, för hon är väl också med i det där?). Vi såg på melodifestivalen och käkade biteline-pizza, satt fint i magen! Sen sov jag en stund på golvet, var typ död! Kliver man upp halv sex är det väl inte så konstigt. Men sen piggnade jag på mig lite och lyckades ta mig igenom tre hela wild kids-avsnitt untan att somna. Den ni! Sen var väl klockan vid halv fem eller nåt och då tackade jag inte direkt nej tilll att gå och lägga mig.

Vaknade vid elva idag. Såg ytterligare ett WK-avsnitt sedan begav sig gänget hemmåt. Kvar blev jag och min historiabok. Mmmm vad härligt! Har äntligen lyckats skriva ner en sammanfattnig på allt, nu ska det bara in i mitt lilla huvud. Men det löser sig! Oj, vet inte vart den optimistiska meningen kom ifrån :O Jag måste verkligen ta tag i allt plugg nu, men jag har liskom ingen ork till det. Aja, vi får se på vilket humör jag är om ca tre veckor när det mesta av all den här skiten är över. Nej nu ropar historiaboken på mig, den saknar mig redan 8) Wish me luck!

LÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄS MIIIIIIIIIIG!!!!!
PLUGGAAAAAAA!
REVOLUTIONER ÄR JU JÄTTEKUUUUL!
Tror inte det va...

Kommentarer
Postat av: sandy

LYCKA TILL ÄLSKADE HELDA! :* :O

2008-02-24 @ 20:20:08
URL: http://happysandygirl.blogg.se
Postat av: Mildaa

TACK ÄLSKADE SANDY! :*

2008-02-24 @ 21:38:48
URL: http://www.mildaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0