Dumbledore got style

Okej nu kommer jag antagligen inte plugga nå mer historia. Jag har verkligen försökt allt för att få in det men efter att jag typ läst en mening så är jag redan uttråkad och helt plötsligt har jag börjat tänka på något annat. Jag kan inte koncentrera mig helt enkelt, motivationen finns bara inte där! Men det får gå som det går. Jag orkar inte lägga ner hela mitt liv på skolan, mitt liv är inte skolan. Mitt liv är att skratta, ha kul, göra saker som jag gillar, vara med kompisar. Det är vad jag skulle kalla mitt liv. Skolan är mer som en kroppsdel som bara finns där. Typ som ett ben. Utan ben kan man ju inte gå, alltså inte ta sig nånstans. Och går man inte i skolan är det inte säkert man tar sig nånstans heller. Äh, just nu behöver jag varken skola eller ben, för jag ska SOVAAAAAAA! Matte imorgon då, JIPIEEEEE KAAAYEEEY MATHAFUCKER! AAAAAAAHHH hatar skolan!!!

Vad tycker ni, ska jag kanske satsa på att bli hippie?
Dom verkar ju alltid ha så kul!
Ser ni någon dansa runt på torget i morgon sjunga aqarius är det nog jag.
Men oroa er inte, jag bits inte!
(men jag kanske puffar lite rök på er med min vattenpipa, man vet aldrig 8)

// Me myself and I (aka tha hippieeeeee!)

Kommentarer
Postat av: sandy

haha, du är så ruggit äckligt jävla snyggig helda! :D
jag vill å vara med och bli hippie och sjunga aquarius med dig på torgetis1 :* SES IMORN, TORGET KLOCKAN TOLV! jag slutar då (H) :o och bra skrivet om skolan! :D

2008-02-25 @ 23:30:03
URL: http://happysandygirl.blogg.se
Postat av: Mammi

Skolan är som ett ben! Och jag förstår att du spyr på dina (ditt) ben just nu. Snart lov gumman, keep up the good work! Du är bäst!

2008-02-26 @ 08:23:14
Postat av: Mammi

Oj jag glömde...

- Budskapet är enkelt, JIPPIEE KAYEEY MATHAFUCKER!! :)

2008-02-26 @ 08:26:00
Postat av: Krille

Du tycker själv att du är bra snygg va???

2008-02-26 @ 10:31:25
Postat av: Olga

Ett bra självförtroende ger snygga människor Krille!!

2008-02-26 @ 12:50:05
Postat av: Bladet

Jag tycker du är bra snygg :D

2008-02-26 @ 13:44:17
Postat av: Anonym

Man kan åka rullstol...

2008-02-26 @ 14:04:15
Postat av: sandy

jag tycker också att du är bra snygg! du ÄR bra snygg, det tycker alla! :D

2008-02-26 @ 17:38:39
URL: http://happysandygirl.blogg.se
Postat av: Lisa Blaad

Och lyssnar du på klungan?!!? BÄST JU! :D

2008-02-26 @ 20:45:26
Postat av: Jocke

Håller med dig Krille. Kommer väl ihåg vad vi diskuterade sist om en kasse på huvudet! Haha.

2008-02-27 @ 07:38:35
Postat av: VIKTORIA

Jag tycker du ska bli hippie :D

2008-02-27 @ 09:15:14
Postat av: Mildaa

krille/jocke (som nu är samma person) varför kan du inte bara uppge ditt riktiga namn? Vad får du ut av att lämna meningslösa kommentarer i min blogg?

2008-02-27 @ 10:11:43
URL: http://www.mildaa.blogg.se
Postat av: Clariie

Du borde satsa på den här hippiegrejen, jag har nåra gamla Peace-halsband som skräpar efter halloween som du kan få ta över:D Mihi!

Och ni som skriver skumma kommnetarer har jag bara ett ord till : BLAUÄÄÄH (det är inte ens ett ord, men ändå!)

2008-02-28 @ 18:16:27
Postat av: linn

jag har läst inlägget ordentligt nu *stolt* och jag tycker självklart att du ska satsa på att bli hippie, har alltid viljat haft en sån kompiz!!

2008-02-29 @ 13:15:12
URL: http://estefors.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0