Nöff nöff

Hejsan mina myror!
Upptäckte att senast jag bloggade var i tisdags. NÄMEN! Så här kan det ju inte fortsätta tänkte jag, bäst att skriva lite! Och här är jag nu, endast för er skull! Och kanske lite för min egen också. Jag kan berätta att mina ben skakar bara jag rör på lilltån. Jag har nämligen haft mina små kära fötter i ett par pjäxor hela dagen! Japp, så är det. Det var nämligen friluftsdag i nolby med skolan idag. Öööööhm... jo, jag har då åkt slalom, med mina kära klasskamrater. Det var väldigt trevligt, över förväntan om jag får säga det själv. Men på grund av detta är mina ben lite ostadiga just för tillfället. Och ja, det är lite smått jobbigt. Tycker synd om linn som har match ikväll. Jag kan bara önska henne lycka till!

 
Här har ni då mig och Linnie-pinnie-po i skidbacken.
Se och njut! :D

Just det, kan även tillägga att jag sett Ballet shoes nu. Den var... bra. Inte sådär ÅÅÅÅÅH JAG MÅSTE SE DEN IGEN NU NU NU - bra. Utan... mja, bara bra helt enkelt. Emma Watson var i alla fall duktig på att skådespela som vanligt! Så det var ett ju plus. Jahapp, då har ni fått en liten film-recention också.

Simma lugnt! // Me myself and I

Kommentarer
Postat av: clara

åh, vad roligt att skida! Jag åkte längd i onsdags...fast fick megaäckliga blåsor på händerna! Typ som bobutub-var eller vad det hette!:O:D

2008-02-08 @ 20:05:03
Postat av: sandy

JAG VILL SE :'( :O
NÄR SKA VI SE DEN?! :D IMORN ? :D NU ? :D

2008-02-09 @ 12:28:04
URL: http://happysandygirl.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0