SNÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖ!

Hejsam mina tomtar!
Nu är jag i åre och jag kan medela att jag blir här tills på tisdag, TISDAG. Så nu vet alla det, så slipper ni fråga ;) Mycket slalom ska det bli, och jag har hört att pappa tänkte väcka mig imorgon halv åtta, HALV ÅTTA!? Första dagen på lovet börjas med en rivstart, kan det bli bättre? JO TACK, det kan det. Men nej nej, nio ska vi vara i backen. Då är det manchester som pappa brukar säga. Men jag tackar inte nej till en nypistad backe inte. Rubriken kan jag förklara med att det är snö överallt här. Helt underbart. Ingen is, inget slask och ingen asfalt. SNÖ! Mmmm, me like! Nu känns det verkligen att det är vinter. Så hittills ser lovet riktigt lovande ut. Förutom att jag har bajsigt mycket plugg som jag vet att jag aldrig kommer ta tag i. Sen har jag faktiskt lite smått ångest över att jag inte kommer vara hemma mer än två dagar det här lovet. Okej, det är klart att det kan vara skönt att åka iväg någonstans på lovet men jag vill faktiskt vara hemma några dagar med. Fan vad jag önskar att lovet var längre. Men man kan inte begära allt! Nej nu ska jag faktiskt läsa HP. Det var ett tag sen nu. Jag är ju inte helt besatt! ;D

Hoppas ni får en bra början på lovet!
Saknar er där hemma redan! :*

// Me myself and I

Kommentarer
Postat av: natalie

ha det bra!

2008-02-29 @ 22:27:37
URL: http://nataliiiiiiie.blogg.se
Postat av: sandy

jag är så avundsjuk! ta med mig! :*
/S

2008-02-29 @ 23:46:28
URL: http://happysandygirl.blogg.se
Postat av: kickan

Man blir ju lite avis när man hör om snön och backen ju ! nu är du nog i backen också medans jag sitter här hemma och snorar :( Miss you

2008-03-01 @ 08:59:28
URL: http://kinko.blogg.se
Postat av: Jenny

Hhaha, jag vill också åka dit, NU :D men jag måste vänta ändå till imorgonkväll ;o
Jag älskar snö, och backen med smowboard =D wiiiie!

2008-03-01 @ 10:01:01
Postat av: clarii

Mitt lov är snart slut...också har erat precis börjat!:O Jag vill ha meeeeer loov! Meeer....!:D

2008-03-01 @ 11:15:34
URL: http://clarii.blogg.se
Postat av: sunna

vi har jättemycket snö här också :D fast, jag var ju redo för sommaren :o

2008-03-01 @ 18:45:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0