Tröööööött!

Ja då var men hemma från Nellsan då... Känner mig lite smått trött men jag orkar inte klä av mig, eller tvätta bort allt smink, och absolut inte borsta tänderna! Så därför sitter jag här, och fördriver min tid. Kvällen blev ganska lyckad, vi hade kul och sjung singstar, åt tårta blabla... Ja i fattar. Men sen kom ju typ halva stan där jag kanske kände två stycken, plus att dom inte var så på så att säga. Dom satt i köket mest hela tiden så då sjönk stämningen något. Så då drog jag hem. Hoppas du klarar dig nu Linn och att du sover hos Nelly. Så att du inte sitter i nån buske och fryser. Men det tror jag faktiskt inte att du gör. Du kan nog ta hand om dig själv ;D Hade iaf väldigt trevligt med Linnie-pinnie ikväll. Det vill jag att du ska veta, om du nu läser detta. (och det vet jag att du gör eftersom att du avgudar min blogg). HEHE! Näe man kanske ska ta och knyta ihop säcken så att säga. Vi avslutar detta inlägg med en rolig bild :D

image96
Tre brudar på topp? Kan man lugnt säga! Födelsadagsbarnet i mitten <3
SÅÅÅÅÅÅÅ HETAAAAAA! ;D

Kommentarer
Postat av: linn

jag läser inte alls din blogg!! ^o)

2008-02-17 @ 14:44:42
URL: http://estefors.blogg.se
Postat av: sandy

snyggingar! :* :o

2008-02-17 @ 17:15:12
URL: http://happysandygirl.blogg.se
Postat av: cecilia

favvobrudarna i samma bild kan bara betyda att de ör en toppen bild :D jag gillar er allehopa :D

2008-02-17 @ 19:21:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0