Valentines day... and where's the love?

Idag har vi varit kärleksfulla i klassen :D Vi har kramats och sagt fina saker åt varandra. Plus att vår underbara lärare Sara har bjudit oss på godis, gelehjärtan. Så efter en liten kort fundering har jag kommit fram till att alla hjärtansdag inte är en sån tokig dag ändå. Man behöver ju inte gå och sura för att man inte har nån, man har ju ändå alla vänner man kan gulla med istället :D Fast jag skulle ju i och för sig inte tacka nej till att ha en pojkvänn en dag som denna... Men har man ingen så är det ju som det är.

Sen kan vi ta upp dagens ilandsproblem också :D
Varför är det äcklig gurka på hamburgarna på mcdonalds? Ingen vill ju ändå ha den! Efter en lång diskussion kom vi fram till tre saker.
Man kan antingen göra som...
1. Björn
Äta upp gurkan. Man orkar ändå inte ta bort den.
2. Sandy
Äta sig sakta in mot mitten och när gurkan börjar synas tar man bort den.
3. Helda (jag)
Lyfta på locket och plocka bort den. Sedan börja äta.
Där har ni alltså tre stycken alternativ ni kan gå efter. Jag lovar, det kommer vara er viktigaste vägledning ni någonsin får i livet!



Och eftersom att det är alla hjärtansdag så tänkte jag bjuda på lite kärleksinspirerade bilder. Eller ja, vänskap rättare sagt <333

// Me myself and I

Kommentarer
Postat av: Lia Florenz

mysigt.. med en kärleksfull klass ;D

2008-02-15 @ 00:45:13
URL: http://mydearbylia.blogg.se
Postat av: sandy

Helt klart är mitt förlag bäst, med liksom ta det som det kommer! :D :') och du betyder så mycket för mig! :O jag kan vara din pojkvän 8)

2008-02-15 @ 11:50:26
URL: http://happysandygirl.blogg.se
Postat av: nbe

jag gör som dig =D=D=D=D=D

2008-02-15 @ 12:29:35
Postat av: emma

jag gör som dig ja helena :D

2008-02-15 @ 20:10:54
Postat av: Lisa

Jag kör på trean x)

2008-02-17 @ 15:36:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0