Harry, vart är du?

Jag är lite ledsen :'( Min Harry Potter-abstinens är typ borta! Jag vet inte varför. Och jag vet, det kanske är lika bra tycker vissa eftersom att jag brukar bli lite jobbig när det är Harry Potter hit och Harry Potter dit hela tiden. Men jag vill ha det tillbaka, den där känslan att få gå och längta efter något. Det var som att allt hölls vid liv när Rickard läste böckerna, för då hade han liksom kvar hela berättelsen. När han läste så var det som att allt var nytt för mig med och jag kunde liksom följa honom på något vis, när han fick reda på allt. Men nu är berättelsen borta för honom också och allt är liksom slut. Kan dom inte bara ha premiär för den där jävla filmen snart! Ursäkta språket. Filma liiite fortare. Jag behöver något nytt, nu, nu, nu!

Jag höll faktiskt på att få en hjärtinfarkt när vi var på bio ikväll. Helt plötsligt visades det en reklam från en film och så såg jag några ungdomar stå på något som såg ut som en tågstation plus att dom hade unniformer på sig! Jag kan säga att jag var vääldigt när på att skrika HARRY POTTER rätt ut i salongen! Jag trodde seriöst att det var reklamen för halvblodsprinsen :| Och ja, det är ju väldigt troligt att dom visar reklamen för den filmen när den ska komma ut om typ 10 MÅNADER! :O Det är ju klart att det inte var HP, det var Narnia. Prinsen blablabla nånting. Vilken besvikelse :( Jag som blev så glad att jag höll på att hoppa ur stolen och över till kvinnan bredvid typ :O Och så har det inget att göra med HP över huvud taget :'( BAJS!



Nej, jag borde verkligen sova! Men istället sitter jag här och bloggar samtidigt som jag är med i nån megastor konversation på msn där jag inte hänger med speciellt mycket! :O Nej man kanske ska ta och öva på sin göteborgska!

TJING! // Me myself and I

Kommentarer
Postat av: sandy

HELENA, jag känner igne mig :|
nånting borde komma snart, Nånting..
en liten nyhet, som får en att ... liksom, jaa :O
åååwh :*
jag saknar hp :O

2008-01-13 @ 12:49:10
URL: http://happysandygirl.blogg.se
Postat av: Mildaa

JAAA :| JAG VILL HA NÅT NYTT! :(
vi får komma på nåt :V :***

2008-01-13 @ 13:08:36
URL: http://www.mildaa.blogg.se
Postat av: Brödra

ÅH ja jag fattar och detsamma! :D och ja tur att du inte hoppade upp i knät på henne! x)

2008-01-14 @ 21:51:30
URL: http://mugglarnisse.blogg.se
Postat av: Mildaa

haha jaa tur :O

2008-01-14 @ 21:52:47
URL: http://www.mildaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0