MJÄK...

Ja då var man hemma efter en lång helg nere i FALUN! :)
Har haft en väldigt trevlig helg om jag får säga det själv. Laget har kämpat bra, synd bara att vi skulle åka ur i kvarten. Men jag har haft välfigt kul även fast vi inte kom längre än till kvartsfinal. Många skratt har det blivit :D Stämningen inom laget har verkligen känts bra, även fast det kan bli lite gnäll ibland. Men som sagt, jag har haft väldigt kul :)

Jag måste säga att det känns förfärligt att börja skolan imorgon igen. Det är så många som säger att det är ju så skönt att komma in i alla rutiner igen, och visst kan det vara det. Men just nu känner jag att jag faktiskt inte behöver några rutiner. Kan vi inte bara förlänga julovet lite så att det blir lika långt som sommarlovet? Eller längre! Jag orkar inte allt plugg just nu, JAG VILL INTE! Är det verkligen meningen att man ska måste plugga på lovet? Ja, går man på METG så verkar det som det.

Nej, jag ska väl återgå till min UNDERBARA samhällsbok, som (om jag får säga det själv) är som ett helt jävla uppslagsverk! Önska mig lycka till, det kan behövas.. HÖHÖ!

// Me myself and I

Kommentarer
Postat av: emma

LYCKA
TILL! Du kommer att fixa det!!

2008-01-07 @ 13:59:07
URL: http://emmapemmis.blogg.se
Postat av: clarii

Ja, det är FÖRFÄÄRLIGT!

2008-01-07 @ 14:43:33
URL: http://clarii.blogg.se
Postat av: Ollie

jag HATAR den där boken!!!

2008-01-07 @ 16:53:19
Postat av: mildaa

TACK EMMA :D:*
Och jag håller med dig till tusen clara, vill ha looooov!
jag vet ollie, den är som en.. ja tegelsten typ :| :D

2008-01-07 @ 17:41:22
URL: http://mildaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0