natti natti

Idag har dagen varit väldigt seg, så där seg att ögonen känts som uttorkade... äh jag kom inte på nåt. Ja det har varit segt i alla fall, mer behöver inte sägas.

Nu har jag i alla fall bestämt mig för att sova. Så kanske dagen inte blir riktigt lika seg imorgon. Jag börjar känna att det det här inlägget var ganska onödigt. Men wathever, jag visar ju i alla fall att jag är vid liv. Så slipper ni oroa er. Och just det, snart får jag se Balletshoes! :| Kan knappt bärja mig... :O Jag vill se den NU! Om jag hade haft den hade jag lugnt sett den nu på momangen. Fast just det, jag skulle ju sova.

Aja, vi hörs och störs! // Me myself and I   
 

Kommentarer
Postat av: sandy

MEEEEE WANTIEE :'D :o:*

2008-01-28 @ 09:50:05
URL: http://happysandygirl.blogg.se
Postat av: Mildaa

HAHA JAAAAAA :D snart har jag den :| IIIIIHHHH!

2008-01-28 @ 10:49:28
URL: http://www.mildaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0