Söndaaaaaaaag

Hejsan alla glada, och ja dom sura också. Men mest dom glada! :D

Jag tror jag börjar komma in i McFly-beroendet igen. Jag lyssnade på en enda låt imorse (typ kl. tolv, men det var morgon för mig idag) och nu är jag typ fast. Det kanske är bra att ta ett litet uppehåll från saker man gillar för då blir det så himla mycket roligare när man kommer tillbaka till vad det nu än är :D JAPP, så nu är det McFly som gäller för ett tag <3

Nu tänkte jag faktiskt göra en sån här
"vill ha"- lista:
1. Balletshoes med Emma Watson på DVD
2. Harry Potter and the half blood prince på bio NU NU NU!
3. Nya skor. Converse, vad som helst, bara jag får ett par nya skor!
4. MONEY MONEY MONEY
5. Klänningen från Fredflare
6. En ny mössa och nya vantar
7. Pojkvänn kan också få stå med eftersom en sån nästan alltid behövs!
Så är det någon som känner sig träffad så kan du ju lämna en liten kommentar här nere! Jag är blond och lite sådär normalt konstig.
Jo just det, snygg är jag också... HÖHÖ

Kommentarer
Postat av: sandy

du kan få en pojkvän av mig! :D jag har ett förråd i garderoben, som jag har inte har givit till känna 8)
okej, kanske inte! Men du kn få låna erik... tänkte jag säga.. men ne.
ochochoch. jag vill å ha balletshoes, OCH hp

2008-01-20 @ 14:54:35
URL: http://happysandygirl.blogg.se
Postat av: emma

om jag var kille, så skulle du få mig :D

2008-01-20 @ 17:39:50
Postat av: Mildaa

HAHA :D jag tror på det där med förådet i garderoben 8) :D haha
och tack emma :D

2008-01-20 @ 19:12:55
URL: http://www.mildaa.blogg.se
Postat av: clarii

mhaha:D

2008-01-20 @ 21:27:18
URL: http://clarii.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0