Färdigpackad!

Nu är jag näst intill färdigpackad... Hoppas jag fått med allting, blir alltid så jobbigt när man glömt något. Känner mig ganska så trött så jag funderar på att hoppa i säng snart. Men först måste jag ladda min mp3 med lite ny musik, blir ju en lång resa imorgon. Känner mig väldigt pepp för Åhus nu, hoppas att det blir så bra som man hoppats! Nej jag ska inte bli långvarig, ögonlocken börjar kännas ganska tunga nu. Men jaa, räkna med dålig uppdatering i ca tio dagar då jag inte har tillgång till dator :V Det här inlägget börjar kännas ganska onödigt, men jag ville bara säga hej då helt enkelt! Jag har faktiskt gratis sms nu plus 200:- på mobilen så jag kommer inte vara helt borta från omvärlden, så lätt bli ni inte av med mig ;) Nu ska jag fixa det sista sen blir det godnatt!
Bye bye Sundsvallis! // Me myslef and I


Åhus here we come!

Kommentarer
Postat av: sandy

hihi, ja saknar dig :*

2008-07-14 @ 12:16:31
URL: http://happysandygirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0