Gatufesten är igång!

Nu jädrar är det igång. Onsdagen började hos Elin med några tjejer från klassen, mycket trevligt. Vi drog senare ner på stan för att checka läget lite. Själv skulle man upp halv sex typ så jag drog hem tidigt. Torsdagen började med korvgrillnig hos Lolls och sen fick vi skjuts ner av taxi-Lasse :D Kollade på Adam Tensta en stund sen vandrade vi bara runt lite. Åkte virvelvinden och höll på att kissa på mig av skratt! Det kan ju seriöst inte vara bra att utsätta kroppen för sånt där :| Men skitlkul var det iaf :D Sen drog vi upp till stora scenen för att se Uggla. Det var ett jävla tryck och stämningen var på topp, very nice :D Vandrade hem i natten med lillstrumpan och blondinbella2 :'D Alltså en skrattfylld avslutning på kvällen! Ungefär vid halv två låg jag i sängen och såg fram emot mina ynka fyra timmars sömn! Med ett ständigt pip i öronen somnade jag. Det är så det ska va! :D

// Me myslef  and I

Kommentarer
Postat av: Claaraa

Det låter kul:D Men virvelvinden är läskig! Jag litar inte på den... mina skor brukar alltid flyga av!:D

Blä, Magnus Uggla! Fast vi vet ju redan att vi inte har...samma musiksmak, haha:D

2008-07-04 @ 22:07:04
Postat av: pdi

åh vilken fin design <:

2008-07-05 @ 11:39:24
URL: http://pd.blogg.se/
Postat av: lilstrümba

GF<3

2008-07-05 @ 15:37:25
Postat av: Sandy

GFGFGFGFGFGFGFGFGF<333 :*:O

2008-07-07 @ 00:44:22
URL: http://happysandygirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0