JAG DÖR AV LÄNGTAN!






Äntligen har fler bilder från Harry Potter och halvblodsprinsen släppts ut! Jag blir helt tokig :| Ron är ju bara för söt :') Och fast jag bara sett Lavender på en bild så hatar jag henne redan, jävla tjärring! Och självklart är min favorit Luna lika härlig som vanligt :D åh hon är underbar! :') Jag kan verkligen inte vänta till premiären, jag dör!

Har sparat alla bilder så nu kan jag sitta och njuta i min ensamhet :'D Jag vet, jag är en nörd!
Godnatt! // Me myself and I

Kommentarer
Postat av: Bladet på morgonkvisten

FYNDIGT NAMN! Jag är stolt över att vara jag x)

Det jag egentligen hade tänkt säga var att jag hoppas att jag får hänga med på premiären!! :O:D nu ska jag nog sova snart.. 04:13! Nån kanske tänker på mig trots att det är inte nån speciell tid. nu svamlar jag visst, gnatt!

2008-07-08 @ 04:14:13
Postat av: Borgen nån gång efter lunch

åhhh, snart är vi där, på premiären och bara... dööör... för så bra kommer det vara :')

2008-07-08 @ 14:10:12
Postat av: Sandy

GAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH, JAG TROR JAG DÖÖÖÖÖR!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :| :O

prermäieriier.. alltså jag dör! vilken hemsk kommentar, förlåt! Men jag avlider!

det är snart. jag längtar! alltså.. OJ!

2008-07-08 @ 15:10:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0