Adjö igen!

Hallå där... Ja, jag har egentligen inget speciellt att skriva men jag ville bara visa att jag är vid liv! Hemma från Åhus och skåne nu i alla fall. Själva handbollsspelandet gick väl inte sådär värst bra men kul hade vi. Jag tror nästan att jag var mest peppad inför alla matcher och ett tag funderade jag på att ställa mig på andra sidan plan istället för att sitta på bänken. Kändes som att jag var på väg ut på planen lite från och till. Men jag fick behärska mig och heja på istället..

Min vistelse i Sundsvall blir inte långvarig för imorgon bär det nämligen av till stugan igen. Kommer hem nästa söndag och (jag lovar, jag vill inte skriva det här egentligen) då är det endast tre veckor kvar av sommarlovet! Gud vad deprimerad jag kände mig plötsligt.. Nej jag måste passa på att njuta nu när jag väl är ledig! 

Denna lilla uppdatering får räcka, dags att sova...
Godnatt och adjö igen för ett tag! // Me myself and I

PS. Idag slog det mig bara hur underbart bra Stolthet och fördom är, måste se den någon dag framöver!


Kommentarer
Postat av: Sandy

får Sandy se den med dig? :o

2008-07-24 @ 12:58:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0