Lyckad gatufest!


Nu har hela Gutufesten gått av stapeln och det dröjer ännu ett år innan festen på gatan är tillbaka. Även fast det regnade lite till och från är jag nöjd med vädret. För jag menar, det hade ju ändå inte kunnat blivit sämre än förra året :'D På fredagen var det då Mando Diao och Arken som stod på schemat, och vi kollade även lite på Vincent. Jag hade tänk försöka förklara hur fantastiskt, obeskrivligt underbar Arken var men bestämde mig för att det inte var någon idé. Det går inte beskriva helt enkelt! Så jävla bra var det verkligen. När Ola tog in Håkan på scenen blev det bara för mycket, då forsade tårarna ännu mer :'D Men jag är en stolt snyftare!

Lördagen började med att vi väntade i några timmar på att Håkan skulle spela klockan åtta. Efter att vi väntat i ca 2,5 timme och dessutom ätit lite subway kom Håkan äntligen ut på scenen. Där stod han och sjung sina vackra visor med den där underbara rösten! Vilken glädjespridare han är! Det hela tog slut väldigt fort men det gör inte så mycket. Han spelade ju faktiskt Nu kan du få mig så lätt, och det räcker lång väg för mig! :D

Hela den här helgen har varit väldigt lyckad med bra sällskap och underbara artister! Känner mig ju inte särskilt  pepp för att jobba på måndag nu men jag tror att både mitt knä och mina fötter är ganska glada över att det här är över :') Fast självklart känns det ju lite dystert, GF är ju alltid GF!

// Me myself and I

Kommentarer
Postat av: Lillstrumpa

Tack för en underbar gatufest med dig iår Yster :)

2008-07-06 @ 14:23:56
Postat av: emmasomärbästihelarosböle

åhhh, jag är så glad i hjärtat och själen över allt det här! :') så bra allting <3

2008-07-06 @ 20:16:08
Postat av: Kickan

Väldigt lyckad GF !! jag måste få bilderna !! <33

2008-07-06 @ 21:02:47
URL: http://kinko.blogg.se/
Postat av: Sandy

det har verkligen varit ren och skär kärlek.. det går verkligen inte att beskriva hur bra jag mår just nu!

ajg återupprepar det emma säger jag är så jäkla glad i själen och hjärtat! :* :o

<3

tack!

2008-07-07 @ 00:42:26
URL: http://happysandygirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0