Försvunna timmar

Tänkte att jag skulle ta vara på den här kvällen och packa lite inför Åhus och så, men jag kan ju säga att det har jag inte gjort! Blev så glad för några timmar sen när jag kollade på klockan. Jag trodde den var typ nio men den var bara sju. Gud nu har jag ju hela kvällen framför mig tänkte jag! Och nu plötsligt är klockan tio och jag sitter här precis som för några timmar sen.. Vad hände under dom timmarna egentligen?

Dessa två bilder som jag fotade en vacker dag i början av juni får bli dagens bilder. Det var under den där varma perioden, som helt plötsligt gick upp i rök! Hoppas att den kommer tillbaka snart så man får känna på riktig sommar...

Nu ska jag göra något annat, tjingeling pling!
// Me myself and I

Kommentarer
Postat av: emmsipemmsitjofaderittanlej

jag hände i ditt liv! :D

2008-07-10 @ 22:31:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0