Det var inte igår!


Men hallå där! Jag har nästan lite dåligt samvete för att jag varit borta så här länge, förlåt bloggen! Men spenderar man över en vecka långt från cybervärlden är det lite svårt att blogga, så jag har ju i alla fall något att skylla på. Men nu är jag tillbaka efter en lång och sköön vistelse i sommarstugan och om bara några få dagar är det Gatufesten. Trots att jag jobbar från sju till fyra på dagarna och att jag inte kan gå fullt normalt så är jag jävligt pepp! Och om det är någon som känner sig sugen på att köpa två endagars-biljetter för 300:- styck så hojta till, jag har en plan om hur dettta ska gå för mig ekonomiskt förstår ni :V Nu luktar det korv och pappa tjatar på att jag måste gå och packa, så det är bäst för mig att kila.

Vi får se när jag är tillbaka nästa gång... Adios!
// Me myself and I

Kommentarer
Postat av: Viktoria

JAG HAR FÅTT GRATISBILJETTER.

Hur underbart är inte det på en skala :O

TACK GODE GUD. Ville bara säga det ;)

2008-06-30 @ 19:25:42
Postat av: Helda

jag med, fast jag säljer mina :D

2008-06-30 @ 22:33:15
URL: http://mildaa.blogg.se/
Postat av: Madeleine

Jag är intresserad av att köpa av dig. :D<3

2008-07-01 @ 06:50:33
Postat av: ceciliahjelm

syns vi på gf då? :D:D

2008-07-01 @ 12:06:28
URL: http://ceciliahjelm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0