Den långa helgen

Jag kan ju börja med att varna lite smått för lite bloggtorka under detta sommarlov. Jag känner redan nu att blogglusten liksom sipprar bort med sommarvindarna! Oj så poetisk man kan vara x) Men jaa, ni vet vad jag menar. Sommaren ägnar man ju inte bara åt datorn, jag har ju faktiskt ett annat liv också otroligt nog ;)


Denna helg har varit lång och mycket trevlig. På nationaldagen var jag i alla fall först på stan med geeksen pluss en massa METG-are. Det var mysigt! Vi lyssnade på Elg (vår tyska-läre) som spelade nere vid hamnen och sen vandrade vi mest bara runt och njöt av värmen. Fikade såklart på CC också. Senare på kvällen blev det till gräva upp traktorn plus picknick. Det var riktigt mysigt att bara vara vi för en stund. Efter ett tag bestämde vi oss för att bada med sällskapet vi var med på stan och drog därför till sidsjön. Första doppett för i år, varmt var det! Kvällen blev lång och för en stund glömde man att det inte var sommatlov riktigt än. UNDERBART!

Igår, lördag gjorde jag inte speciellt mycket på dagen, softade mest. På kvällen träffades samma gäng som kvällen innan plus linnie-pinnie-po och några andra i fagerdalsparken för att spela kubb med mera. Vi satt och frös och blev myggbitna om vart annat men trevligt var det! Var hemma vid två ungefär och då somnade jag som en stock! Idag har jag slingat håret på linnie. Linnie skulle slinga mitt med men det hanns inte så mamma fick göra det på mig. Blev väl ganska lyckat :V

Okej det här kommer väl ingen orka läsa men eftersom jag inte har något annat för mig på en söndagkväll så blir detta resultatet! Nu får det räcka..
Adjöken! // Me

Kommentarer
Postat av: Sandy

ÅÅÅÅÅH, UNDERBART! :| <3 :* :O

2008-06-08 @ 21:49:25
URL: http://happysandygirl.blogg.se/
Postat av: Bruder

mys syster-yster

2008-06-09 @ 00:03:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0