Thursday

Tjabba! Sitter på skolan och chillar eftersom jag skrivit klart min saga. Ganska sköna lektioner just nu, typ lämna in böcker och jobba med det man inte gjort klart. Jag avklarade min allra sista uppgift för denna termin igår, så jävla skönt! Hej hej lov typ. Skulle vilja gå ut och sätta mig i solen men har lite smått ont i huvudet så det känns inte som någon bra idé. Nu ska vi se på film på historian tror jag, soft! Imorgon är det nationalis och jag ska jag på stan med geeksen och sen pickenicka. Gud vad mys vi kommer ha det, lite nostalgi sådär ^^

Okej det blev ingen film, vi fick läxa istället. Jag älskar min lärare. Hon gav oss i läxa att  gå ut och käka glass, så bra är hon! Synd bara att man inte har pengar med sig x) Men vi slipper lektionen så jag är glad ändå :D Tack Sara!

Me myself and I 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0