I can be your national treasure if you want

Tycker att jag varit väldigt duktig på att uppdatera bloggen på slutet måste jag säga. Snart är jag väl i topp med Kenza och Blondinbella 8) HÖHÖ! Ikväll blev det en myskväll, kände mig inte speciellt laddad för något annat heller. Middag på Tandori sen blev det lite godis och påskmust på OKQ8 och sen hem till soffan. Har snart sett klart National treasure. Gillar den faktiskt, lite så där panikspännande. Sen är ju Nicolas Cage grym! Så jag tänker nog återgå till filmen så man inte missar slutet, det vore ju lite småtråkigt!

Och jo, just det! Skulle meddela att Linn har gått i ide med sin mattebok nu över vintern. Tur att vintern snart är över då så vi slipper vara utan henne så länge. Säg till när du vaknat Linnie så kommer jag med frukost. Nej just det, du äter ju inte frukost. Attans! Ja men du kan ju få en banan iaf ;)

Aja, åter till min sysselsättning. Imorgon blir det nog lite plugg och sen melodifestivalen. Lugn kväll, ska ju upp typ FEM på sönag. UNDERBART!! Mmm -__- Men skriver väl kanske imorgon. Måste ju om jag ska hålla samma tempo som "bloggdrottningarna" ;D
// Me myself and I

Kommentarer
Postat av: sandy

mello med självaste MIG (H) 8)
menmenmennene, I really want you to be my national treasure! :*

2008-03-15 @ 00:11:09
URL: http://happysandygirl.blogg.se
Postat av: Anonym

du känner mig så väl :')

2008-03-22 @ 20:42:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0