Stockholm here we come!

image107
Stockholm imorgon med Halda då :D Mando diao, shopping och en massa god mat ska det bli. Det ser jag fram emot! Har försökt packat med allt jag behöver men min hjärna har varit lite trög idag så jag har väl säkert glömt hälften! Men glömma nåt ska man väl alltid göra, det ingår ju liksom. Kommer i alla fall hem på fredag natt och då väntar en massa plugg kan jag säga! Men jag ska faktiskt plugga på tåget, så duktig som jag är. Har sån himla självdisiplin 8) HÖHÖ!

Men ni får ha det så bra här hemma och ta hand om Sundsvall nu när jag är borta ;D
Tjing pling // Me myself and I

Kommentarer
Postat av: sandy

Har det underbart från mig å! :D :* .o

2008-03-04 @ 22:41:31
URL: http://happysandygirl.blogg.se
Postat av: Mildaa

det ska jag sötaste pudding! :D :***

2008-03-04 @ 22:43:37
URL: http://mildaa.blogg.se
Postat av: Clarii

Ha såå kuul:D

2008-03-05 @ 18:15:12
Postat av: Krille

Ha det så trevligt.

2008-03-06 @ 13:13:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0