Utmaning

Blev utmanad av Linnie :)

Fyra arbeten jag har haft i mitt liv
- Kubenbadet
- Och typ prao flera gånger
Fyra filmer jag kan se om och om igen
- Alla Harry Potter-filmerna
- Stolthet och fördom
- Pirates
- Lejonkungen
Fyra städer jag har bott i
- Sundsvall
- Och lite i Husum
Fyra teve-serier jag gärna ser
- Grey's anatomy
- Lost
- Vänner
- Gossip girl
Fyra ställen jag vill åka till
- Sydafrika
- England
- USA
- Sydamrerika
Fyra webbsidor jag besöker dagligen
- bilddagboken.se
- blogg.se
- estefors.blogg.se (trogen läsare) ;D
- typ skolans intranät (inte dagligen, men..)
Fyra favoriträtter
- Oxfilé och potatisgratäng
- Lax och hemgjord potatismos
- Pasta
- Tacos
Fyra ställen där jag trivs
- Kvarngrund
- Hemma
- Hos mina vänner
- På gräsmattan hos mormor och morfar på sommaren (LÄNGTA!)
Fyra bloggare jag vill utmana att svara på de här frågorna
- happysandygirl.blogg.se
- kinko.blogg.se
- blaad.blogg.se
- mugglarnisse.blogg.se

Kommentarer
Postat av: Blade

Oj, titta! Jag blev utmanad :) Och Blade=blaad på engelska xD

2008-03-15 @ 14:32:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0