1 år 1 år 1 år 1 år 1 år 1 år

Idag är det ingen vanlig dag, för det är BLOGGENS födelsedag HURRA HURRA HURRA! :D Jajamen, ni hörde rätt. 1 år idag. Tänk att man puplicerat inlägg i den här bloggen i ett år. Känns både som en himla lång tid men ändå väldigt kort. 205 inlägg har jag lyckats klämma fram, 206 med detta. Och det måste jag säga låter enormt fjuttigt. Men jaja, ett år i alla fall :) Och bara därför slänger jag upp en bild på en söt liten hippiepojke då jag faktiskt ska vara hippie på lördag.

Och det kanske kan bli ett bevis på att jag faktiskt inte är lesbisk. Observera ordet söt! Nu blev det lite internt men nu vet ju resten av mina läsare det också. Jaja, grattis mildaa.blogg.se! :D
Hp

Kommentarer
Postat av: Sahara

haha, grattiiiis :D

och YEEEEAAAH, hippie :D

2008-11-13 @ 17:51:43
URL: http://happysandygirl.blogg.se/
Postat av: emmsi!

men jag ville ju vara lesbisk med dig :(

2008-11-13 @ 18:05:11
Postat av: Sandy

sv: VARSÅGOD! :')

2008-11-13 @ 18:34:27
URL: http://happysandygirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0