Äntligen


Imorgon kommer äntligen min älsklinggos hem. Och gud vad jag har längtat! Det har varit så himla tomt att inte ha någon som springer runt benen på en och alltid är lika go och glad när man kommer hem. Ska bli riktigt skönt att få gosa med honom imorgon. Han är liksom en del av familjen och därför märks det så tydligt när han är borta. (Gammal bild).

Lägret i helgen var kul och vi har skrattat i överflöd som vanligt. Nu väntas plugg och lite panik inför historian imorgon eftersom att jag är sämst på att analysera. Tjing!
Hp

Kommentarer
Postat av: emmsi!

det kommer vara en lyckans dag imorrn :') och har vi skrattat :O det har jag inte märkt... *-) :D haha

2008-11-09 @ 18:37:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0