Lite må-bra-saker

Dagen har varit seg och lite av en berg och dalbana. Var apatrött imorse och innan lunch på topp. Sen efter lunch fick jag ont i huvudet och så gick det neråt igen. Var hos sjukis efter skolan och träffade min Viktoria på vägen dit vilket gjorde mig bra mycket gladare. Man blir ju glad i hela kroppen bara man ser dig! Och imorgon ska jag äntligen få se Twilight igen vilket också gör mig på bra mycket bättre humör. En till sak som får mig att må bra är det här, en myslåt från filmen.

Och just det. Du är världens bästa sbf, tro inget annat :)
Hp

Kommentarer
Postat av: linn

sbf fooorevaaahhhhhh <3

2008-11-26 @ 14:54:47
URL: http://carlarnesdotter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0