Linn hälsar: mänämänä

Har engelskalektion nu och kan inte påstå att jag hänger med direkt. Vill bara gå hem och sova. Och jo  just det, jag är hemma nu för er som ville veta och inte redan vet det. Är riktigt nöjd med resan och nu när jag väl är hemma längtar jag nästan redan tillbaka, lite. Fast skönt att vara hemma med. Förutom allt plugg som tynger ner så är jag lite småless på allting tror jag. Speciellt på min obeslutsamhet. Och all tid som inte finns. Jag hade bestämt fått för mig att ett dyng är 32 timmmar. Men oj så fel man kan ha, hehe. Men jag gör mitt bästa för att hålla humöret uppe. Varför vara negativ, det tjänar väl inget till? (Hjälp, var kom den rösten ifrån?) Jag känner att det här inlägget liksom skriker ut ordet ironi. Men det kan behövas det med ibland. Nu ska jag återgå till den fruktansvärt givande lektionen. (Och där var ironin tillbaka igen).
Hp

Kommentarer
Postat av: linn

det är jag som hälsar: mänämänä! och hp, SKÖNT att du är hemma!

2008-11-06 @ 13:10:06
URL: http://carlarnesdotter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0