Tjejkväll


Min allt för härliga sbf!

Är hos linnie nu och har haft en mysig tjejmiddag med några av girlsen i klassen. Har ätit mat, sett idol och sjungit singstar för fulla muggar. Linnie sjunger falskt men det gör inget, jag gillar henne ändå! Jag sjung just diggiloo diggiley med henne och träffade inte en enda ton. Jag höjde och sänkte men inget hjälpte. Då plötsligt inser jag att jag kollat på linns mätare hela tiden. HAHA jag och madde kunde inte sluta skratta! Och just det, linnie tappade ju bort sin plånbok för några dagar sen. Spårlöst försvunnen tydligen. Sen står hon på sitt rum och jag ligger på hennes säng och så säger hon;
Linnie: Blir det nån klippning nästa vecka då? (vi ska klippa oss tillsammans)
Jag: Jaa det tycker jag!
Linnie: Ja, om jag hittar plånboken i för sig... (funderar en stund) Tänk om den ligger under sängen, jag måste kolla.
Jag: Okej jag kan lyfta på överkastet så tittar du. (jag fick inte titta på grund av allt damm)
Linnie tittar och plockar fram, ja vad tror ni? Plånboken!
Linnie: HAHA ja men då blir det klippning då Hp!

Spårlöst försvunnen var det va? Linnie sluta städa! När du väl har allt i en klump under täcket vet du ju i alla fall vart sakerna ligger :')
Hp

Kommentarer
Postat av: linn

JA, jag ska sluta städa!! Lovar*



Tack för en trevlig kväll btw :D <33

2008-11-22 @ 00:00:32
URL: http://carlarnesdotter.blogg.se/
Postat av: th<3

sv: jaaa, visst är haaan? :O jag vill ha honom :D

2008-11-22 @ 12:59:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0