Soon I will be home




Hejsan världen! Har nu ätit sista middagen i NY på ett bra tag framöver skulle jag gissa. Av någon konstig anledning ska man alltid komma på massa saker man vill göra när det är dags att åka hem, men ärligt talat ska det bli ganska skönt att lämna the big city. Jag är helnöjd med resan och jag åker gärna tillbaka. NY var precis som jag tänkt mig men ändå inte. Svårt att förklara, man måste vara här för att fatta. Har gjort en massa saker sen jag skrev sist och jag orkar faktiskt inte berätta allt. Men en sak som ligger på pluslistan är i alla fall resan till Niaga. Vi åkte igenom en lite stad som heter mt Morris, skitmysig! Dessutom var vartenda hus halloweenpyntat. Det var nästan så man ville flytta dit :') Men som man alltid säger, borta bra men hemma bäst.

Imorgon tar vi flyget hem klockan sex på kvällen ungefär, alltså vid 24-tiden i Svegie. Kommer hem till my sweet sundsvallia på onsdag vid lunch nångång. Och på torsdag är jag back in school, finaly har jag nästan lust att säga. Hatar att missa massa i skolan och komma efter, it sucks! Och just därför ska jag plugga lite tyska nu (fun fun hehe).

Snart ses vi mina kära, håll ut lite till :)
Hp

Kommentarer
Postat av: th!

ååw, jag är så avis på er och dör lite när jag ser bilden längst upp högra hörnet :ö snart ses vi :D nar kan vi ses??!!<33

2008-11-04 @ 12:19:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0