Where does the time run?

Idag blir det till att plugga och sen till att plugga lite mera. Och sen ikväll blir det nog... plugga lite till. Ja så ser nog min dag ut. Har sovit bort halva dagen bara för att jag varken haft lust eller ork till att kliva upp och nu när klockan är sisådär strax efter fem tänkte jag att det kanske var dags att ta tag i livet, (jag sov inte till fem bara så ni vet!) Vart är tiden när man väl behöver den? Tänker nog bygga en tidsmaskin. Någon som vill hänga med till 21:a april 1998? Det var nog en bra dag, det är jag hundra procent säker på...
                                                       Hp


Kommentarer
Postat av: Broder

det var iaf en tisdag och vi gick nog våra sista dagar på dagis :D efter sommaren började vi klass 1B :')

2008-09-16 @ 19:29:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0