Hey it's sunday!


Det här är min lilla kostymnisse som jag tycker är väldigt söt! Helgen har varit en blanding av 18års-firande, handboll/jobb, resturang, filmtittande och plugg. Dock har det blivit lite för lite av det sista. Nu sitter jag här och snorar och har ont i halsen passande till lovet som kommer. Men jag tror nog att jag ska bli frisk tills dess. Lite trött är man efter helgen. Jag tror att den allt för långa fredagsnatten ligger bakom det lite. Men bara lite. Sen måste jag bara säga att sundsvall verkligen har mysko taxichaförer. Undra hur många gånger man kan titta i backspegeln på en tur som tar ca fem minuter? Väldigt många uppenbarligen.

Trevlig söndag och grattis till sundsvallstjejerna som vann guld!
Hp

Kommentarer
Postat av: Viktoria

Tack för att du kom och stöttade oss (mig) i helgen, alltid kul när du kommer <33333333

2009-04-05 @ 21:10:51
URL: http://viktoriamo.blogg.se/
Postat av: VIKTORIA :D

hyfsat nöjd killen var :O HAHHA MODEIKONEN!

2009-04-06 @ 21:33:19
URL: http://viktoriamo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0