GREECE

Igår var det grekafton hemma hos lollo med gänget :) Åt och drack grekiskt, lyssnade på lite grekisk musik och bara myste. Till och med dekorationen var grekisk, och det får vi tacka vår dekoratör Sandy för som gjorde ett utmärkt jobb! Senare på kvällen blev det lite lekar och annat kul.


En trevlig kväll må jag säga. Dock blev det en aning kallt på kvällen. Och då passar det ju sig utmärkt att man drar till värmen imorgon då. Nämligen riktiga Grekland med Päter. Kommer hem om en vecka passande till skolan. Så nu ska jag bara njuta. Ha det bra här hemma i Sverige everybody!
Hp

Kommentarer
Postat av: Emmaaaa

Mysigt!! :D och ha det bra i grekland, sola åt mig, bada åt mig, LEV ÅT MIG!!! :D pussis!! :*

2009-08-15 @ 15:23:10
URL: http://www.lunarstorm.se
Postat av: Brur

Akta dom stora håriga TURKARNA på KRETA ;)

2009-08-16 @ 01:20:56
Postat av: isabelle

ja verkligen, hoppas att du har haft det kanon! :)<3

2009-08-24 @ 08:55:59
URL: http://beeellls.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0