I'm a dreamer, yes I am

Jag tänker väldigt mycket, antar att det är min dåliga sida. Eller det är väl kanske inte alltid dåligt, men ofta. Jag önskar att jag bara kunde följa strömen ibland, utan att tänka så mycket. Det gör bara allt så mycket mer komplicerat, när man ska fundera på allt. Men att drömma sig iväg någon annanstans är ju bara så fascinerande, och så mycket bättre ibland. Tänk om man t.ex skulle spola tillbaka tiden typ två tre år och ändå vara den person man är nu. Alla andra är som dom var då, men jag är som jag är nu. Hur skulle allt se ut? Skulle jag ha samma kompisar, samma plats? Omöjligt att svara på. Fascinerande som sagt.

Jaja, nu har ni fått höra lite av min filosofiska sida också. Nu ska jag återgå till något viktigare.
Hp

Kommentarer
Postat av: emmsi

exakt det har jag också tänkt på.. det skulle nog se lite annorlunda ut, hoppas jag iaf

2009-02-08 @ 18:08:06
Postat av: Rickard

HAHAHAHA, BILDEN! <333

2009-02-08 @ 18:38:59
URL: http://patroni.blogg.se/
Postat av: Sandy

hahaha bilden..oiiih. :D:<3

jag hoppas vi fortfarande skulle vara vänner, annars hade jag nog varit rätt ledsen! :


jag saknar dig, konstigt nog. fast vi sågs igår!

2009-02-08 @ 20:57:09
URL: http://happysandygirl.blogspot.com
Postat av: Sandy

hahahha menååh. det blev inom fet jäkla text :D det går inte att göra dom nå mer! :') HAHAH!

2009-02-08 @ 20:58:02
URL: http://happysandygirl.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0