"Je e jätten Jorm, å je gillar mest å bada"


Dagen igår var väldigt lyckad trots att kylan gjorde så att jag knappt kunde känna mina fingrar och tår. Men med lite god mat, bra umgänge och en vacker omgivning glömdes det bort ganska snabbt. Som jag och bella sa, det är terapi för själen! Ser verkligen fram emot nästa NaF-äventyr, vad det nu blir.

Jag och madde satt precis och konstaterade att Dunderklumpen är typ världens härligaste film. Blev rikitgt glad när jag fick veta att det faktiskt finns några som vet vad Dunderklumpen är för något! Om du inte sett den, se den. Man blir riktigt glad i hjärtat :')
Hp

Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha det där pratade vi om idag med och lorge satt å spelade "jätten jorm" på gitarr ^^

2009-02-13 @ 23:52:39
Postat av: Rickard

och det var såklart från mig det där xD*

2009-02-13 @ 23:53:05
URL: http://patroni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0