"Men jag tar allting på lek även en hemlighet"



Bilder: Rockfoto
Äntligen klar med historia hemprovet. Känns så fruktansvärt skönt. Det har liksom dragit ner hela helgen. Men nu är det inskickat och det finns ingen återvändo. Då är det bara att hoppa vidare till nästa ämne då. Plugget tar ju död på en ibland. Men snart lugnar det ner sig lite som tur är. Åt Ben & Jerry's idag förresten, finns det nåt godare? Det är ju underbart gott. Dessutom blir man lite sugen på sommar när man käkar glass. Gå ner och sätta sig i solen vid ån och och dingla med benen typ. Det är sommar!
Hp

Kommentarer
Postat av: Rickard

DET är sommar! Helt rätt. längtar&saknar. saknar&längtar.

2009-02-09 @ 22:43:55
URL: http://patroni.blogg.se/
Postat av: Sara

bästa håkan :')

jag hoppas att du kommer att bli en del av min sommar, helda :D

2009-02-09 @ 22:55:10
Postat av: th<3

ben och jerry är mina käraste vänner!! 8) haha. <3

2009-02-10 @ 09:28:48
URL: http://happysandygirl.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0