Utmanad

Så har man blivit utmanad av sköningen bella då. Here we go!

Fyra tvprogram jag brukar se: That 70s show, WK, Grey's väldigt sällan, Halv åtta hos mig (alla där är ju knäppa!)

Fyra saker jag gjorde i går: Gick i skolan, åt en semla, preliminärbokade en resa till Greece och tränade.

Fyra saker jag längtar till: SOMMAR, grekland, handbollen, operationen.

Fyra som saker som står på min önskelista: pengar!

Fyra saker jag avskyr: falska människor, tidsbrist,  otacksamhet och att längta efter sånt man inte kan få.

Fyra saker jag tycker om att göra: Skratta, spela handboll, resa och umgås med personer jag tycker om.

Fyra saker jag åt i går: frukost, korvstroganof, semla, varma mackor.

Fyra bloggar jag utmanar: linnie, sandy, rickipicki, viktoria
Hp

Kommentarer
Postat av: sandy

hihi :D ska ni till sthlm på lovet? och hur länge? :O och iih. nu har jag fixat det :D

2009-02-25 @ 16:08:17
URL: http://happysandygirl.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0