The world slows down, but my heart beats fast right now


Jag vet att det blir mycket sommarbilder nu men jag är verkligen i behov av värme och allt det där just nu. Jag hade fönstret öppet igårkväll och plötsligt kunde jag höra hur en moppe brummade förbi. Det kändes verkligen som en vårkväll och för en stund trodde jag att det var maj och inte mars. Sen kommenterade min kära tremänning i förra inlägget också och sa att det fattades bara en bild på henne så skulle det vara komplett. Och hon har ju faktiskt helt rätt. Midsommar i stugan är inget utan Lule-borna!

Klicka på bilden så får ni höra en låt som diggas just nu. Hejs!
Hp

Kommentarer
Postat av: Lisa

Åh, jag vill köra moppe igen! :D

2009-03-30 @ 19:57:21
URL: http://thekingofvattjom.blogg.se/
Postat av: Broor

Åh myshys sakna längta :O

2009-03-30 @ 21:29:21
URL: http://patroni.blogg.se/
Postat av: clara

jag förstår först nu vad dryg jag lät i förra inlägget!:D haha, härlig bild=)

2009-04-03 @ 18:02:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0